هتل های ترکیه
نوشته شده توسط : سیمین

 هتل یوستان ازمیر ترکیه

هتل یوستان ازمیر در مرکز شهر ازمیر بنا شده است. این هتل 4 ستاره  تا ساحل کردن فاصله کوتاهی دارد و همچنین موزه آتاتورک و نمایشگاه بین المللی ازمیر در ۲۵۰ متری هتل است که شما مسافران عزیز تور ترکیه  میتوانید این مکان های دیدنی مشاهده کنید. این هتل به ایستگاه مترو در شهر ازمیر تنها ۱۰ دقیقه و با فرودگاه آدنان مندرس 17 کیلومتر فاصله دارد.  هتل یوستان ازمیر  دارای ۳۰ اتاق شیک  می باشد که اتاق ها در اندازه های متفاوت و با طراحی مدرن و رنگ های گرم با نور مناسب تزئین شده است.

امکانات هتل یوستان ازمیر ترکیه:

 روم سرویس ۲۴ ساعته ، صندوق امانات ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار ، حمام  ، تلویزیون صفحه تخت  ،wifi پرسرعت ، شما گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل با فضای ارامش بخش دعوت می کند. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود.از دیگر امکانات این هتل سالن کنفرانس و جلسه برای سازمان ها می باشد.

 

هتل تونتاس آپرت کوش آداسی ,ترکیه

 

هتل چهار ستاره تونتاس آپرت کوش آداسی امکانات عالی و متنوعی برای اقامت کنندگان تور ترکیه در هتل دارد. این هتل چهار ستاره در شهر محبوب کوش آداسی است .

 

هتل تونتاس آپرت کوش اداسی دارای ۷۰ اتاق خوب و تمییز که دارای امکانات نظیر تخت خواب و سسیتم تهویه مطبوع ,سرویس بهداشتی و حمام های تمییز می باشد,چشم انداز و  تراس اختصاصی رو به دریا می باشد که بسیار زیبا است .اینترنت در اتاق ها که شما مسافران تور ترکیه با وای فای می توانید استفاده کنید.رستوران هتل که در طبقه همکف دارای انواع غذاها از صبحانه و ناهار  ترکی برای مهمانان تور ترکیه در نظر گرفته اند و همچنین شما می توانید برای صرف غذا در فضای باز هتل بروید و در این مکان غذا میل کنید.

خدمات و تفریحات هتل تونتاس آپرت کوش اداسی استخر رو باز و مخصوص می باشد.غواصی یکی دیگر از تفریحات این هتل می باشد و باغ این هتل که فضای زیبایی دارد و برای میل کردن نوشیدنی مناسب می باشد.برای کرایه کردن اتومبیل هم می توانید با هماهنگی خدمه هتل ماشین را اجاره کنید و به مکان های دلخواه بروید همچنین شما مسافران تور ترکیه می توانید در ساحل نزدیک هتل پیاده روی کنید.

 

جهت رزرو و خرید تور ترکیه و اطمینان حاصل کردن از بهترین قیمت ها با بخش فروش تماس حاصل فرمایید.

مطالب مرتبط :  

تور ترکیه تیر 95 

تور ترکیه مرداد 95  

 تور ترکیه تابستان 95

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95





:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: